Nytt & nytt

2011-09-03 @ 07:02:58
2011-09-03 @ 07:02:58
Idag vaknade jag och gick upp 06:15 och bara kände hur mycket nytt jag har fått lära mig på bara 6 dagar!
Första dagarna bestod av utbildning som var helt fantastisk, men det har tagit tid för hjärnan att varva ner och verkligen reflektera över all information.
Efter det, när man kommer hem, så består min första kväll av ett ytterligare möte där jag fick lyssna på information om starta-eget :) Kom hem runt 8 den kvällen och skapligt förstört i skallen.
Dagen efter det, igår, kommer nya "problem" upp som man ska hantera med en nypa salt och livet går vidare..:)

Snart ska jag bege mig till jobbet och köra 8-16, likadant imorgon! Först kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0