Morgonpigg!

2011-09-02 @ 08:58:41
2011-09-02 @ 08:58:41
Efter Stockholmsresan var jag helt slut, dvs onsdag kväll. Jag sov i ca 10 timmar, gick upp igår motvilligt och grejjade i 3 timmar innan jag gick och la mig igen med Alexander och sov i 2 timmar till!
Så efter att ha lagt sig runt 22-tiden igår sen också, så kan jag inte klaga på att jag är trött! För första gången på länge är jag morgonpigg! Kaffet är supergott också ;)

Idag är det dag 9 med mina nya prov-månadslinser, och det blir sakta bättre för varje dag. Ibland snurrar dom till men sen rättar det till sig =) Hoppas det går bra sista natten innan återbesöket, då jag ska ha sovit med dom den natten. Hon skulle då undersöka mina ögon dagen efter nämligen!

Nu blir det jobbet 11-19 och ikväll ska jag mysa med HELA familjen, för Liam kommer hem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0