Ledig dag nr 2

2011-09-20 @ 09:05:31
2011-09-20 @ 09:05:31

Igår kväll var det rätt skönt att bara slappa vid TVn, som vanligt, men somnade dock lite väl sent (1:30) pga Wordfeud... jo jag vet att jag själv väljer upplägget men nu är jag ny i spelet och fastnade alldeles för fort och för mycket...

Idag är vi dock lediga, jag och Alex, för Liam är ju i skolan, men efter det ska vi till simhallen och bada lite =) Jag tror Alex börjar vänja sig nu, för han låter mer entusiastisk när man frågar om han vill till simhallen!

Imorgon är det dags för matinköpsplaneringen och se om man finner tid till att köpa kläder till barnen. Begriper inte hur ofta man behöver handla till dom =) Liam behöver definitivt byxor i första hand, medans Alexander behöver tröjor... Men så är det när man växer ;)

Nu blir det lite SIMS för lillkillen har ansökt om att se film denna morgon, så jag nördar med mitt här bredvid istället :D  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0