Höstkänslan tar över

2011-09-18 @ 15:09:24
2011-09-18 @ 15:09:24
Känns som att en helt ny tid har börjat. Mycket skit har hänt och passerat, och samtidigt roliga saker att minnas. Idag fick jag en rejäl höstkänsla över vädret och så är det ju söndag med, imorgon börjar ytterligare en ny vecka. Så går livet vidare och jag hoppas verkligen det blir en lugn och sansad höst/vinter så man får chans att ladda batterierna. För nu har jag mycket att lära och ta in på jobbet. Min stora förväntning är att utvecklas så mycket som möjligt och få lära ut så småningom till andra som behöver mig :)

Idag kalasar familjen hos Rickard, som fyllde år igår - GRATTIS!! Själv måste jag åka mot jobbet om 1,5 timmar så jag passar på att ta det lugnt och förbereda mig på stängningen. Det kommer gå bra, det vet jag!

Igår blev det planändringar, då jag fick ett sms av Maria.C och blev överlycklig ;) Så efter lite övervägande tog jag en chansning och kollade upp om någon kunde jobba för mig så jag kunde träffa alla fina Maxtjejjerna från Tornby! Jag menar, det händer nästan aldrig att man får chansen att träffas nästan allihop på en kväll och nu när det föll på min arbetsdag så tyckte jag att jag iallafall kunde försöka hitta en lösning, annars hade jag ju självklart jobbat ändå. Men jag hade tur på första samtalet :P

Så tack för igår kväll Maria, Ida, Josse, Malin, Mickan och grabbarna som stannade en stund i början av kvällen. Det var det absolut värt! Vi ses snart igen, och jag ska försöka komma och jobba hos er nån dag för det vore kul, saknar ju er ;D

Nej, nu blir det snabbdusch, kamma håret och slappa en stund till innan avfärd mot Mjölby!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0