Ännu en lång paus i bloggen

2011-09-01 @ 12:51:21
2011-09-01 @ 12:51:21
Såg att jag senast skrev i januari och det har jag inte ett dugg nån ångest över eller dåligt samvete. Ibland är det bara så och jag blir bara glad och tycker det är roligt att återuppta bloggen då, och uppdatera med ett nytt inlägg.

Ja, hur ska man summera på enklaste sättet?
Mamma och Tommie gifte sig den 12e juli, Fegge och Jakob var i Tyskland förra månaden, och själv var jag i Stockholm och kom hem igår kväll. I 3 dagar var vi där och gick på utbildningen på Maxskolan, bodde på hotell och åt mat i princip hela tiden, eller fikade =)

Sedan mars började jag (igen) på Max, och sedan dess har jag jobbat jättemycket fram till början på juli, då den nya restaurangen öppnade i Mjölby. Där är jag numera och överlycklig över att ha fått behålla Zarah som min chef! Detta är kanon. Började med 20h/veckan, och så var det i 2 veckor... sen fick jag 30h/veckan istället och nu har jag alltså fokus på att vara trainee och allt vad det innebär. Känner mig oerhört motiverad och peppad att jobba igen =)
Ledig idag, men imorn jobbar jag och hela helgen!

Ska försöka att inte "glömma" bloggen nu på ett tag för jag har haft stunder då jag verkligen behövt skriva av mig där det inte känns som att nån kan döma mig eller lägga sig i på samma sätt.

Nu ska jag hjälpa Alexander med maten så han får sova middag en stund sen. Ikväll ska jag på ett starta-eget-företagsmöte klockan 17:00-19:00 med två tjejjer till, sen blir det hemmakväll =)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0