Jag orkar verkligen inte mer.

2011-10-04 @ 07:17:57
2011-10-04 @ 07:17:57
Jag har bara ett jävla elände hela tiden, antingen omkring mig eller inom mig. Just nu är det både och.
Ont som sjutton i benet och axeln. Psykiskt utmattad, trött som !"#¤%&/( men sover ändå inte mer än 7 timmar på natten. Inatt somnade jag tex. i soffan och det gör saken bättre. (not)

Ungarna bara bråkar hela tiden och dessutom jobbar jag i princip inget alls den här veckan så jag går ju hemma och glor och jämrar ihjäl mig mellan varven. I ren desperation efter nånting att göra så lovade jag ungarna simhallen i eftermiddag också. Smart drag. Jag somnar precis varsomhelst numera, och närsomhelst, och så tar jag 2 barn till simhallen...

Jag vill verkligen gnälla på allt, för om jag känner efter så har jag ont i ögonen också. Jättetrött!

I övrigt så har jag hunnit göra bort mig och det mår jag väldigt dåligt över. Fegge pratade med mig igår, och det var väl tur att han hann börja så skiten kunde komma fram ordentligt på ett eller annat sätt. Och igår var det drama. DRAMA. Nej, usch jag orkar verkligen inte med nåt mer...

Nu ska Liam till skolan, och jag åker hem sen och sover tills han har slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0