Lite mer tid.

2011-01-02 @ 13:17:31
2011-01-02 @ 13:17:31

Jag har börjat ta mig lite mer tid till saker och ting som jag gör. Om jag städar, så städar jag lite extra. Om jag lagar mat så lägger jag mer tid och engagemang för ingredienser och upplägg. Om jag ska göra något vid datorn så tar jag mig också tid till att göra INGENTING - som att skriva av mig på bloggen eller läsa nyheterna och annat man aldrig tror att man hinner göra annars.

En sak jag blev sugen på att göra nu är att lägga upp bilder från Portugal, där jag och Fegge var på bröllopsresa i juli 2010. Inga bilder blev upplagda och jag vill plocka fram de bästa bilderna och slänga upp här.

Och eftersom jag numera tar mig lite extra tid, så laddar jag upp dom i scrapbloggen, och redigerar in dem lite snyggt och roligt. Kommer strax.

Liam ringde mig nyss, igen, och det var jättekul att få prata med honom innan han skulle iväg till sin farmor. Han är så himla mysig! Alexander saknar honom och frågar efter honom hela tiden de första dagarna sedan Liam åkt till sin pappa, men sen avtar det lite och så blir han sådär galet sprallig när Liam kommer hem igen =) Väldens bästa brorskärlek finns här!

Morsan har gått och blivit sjuk i Thailandet. Förkylning som orsakat nån bihåleinflammation, men nu har hon fått sig medicin och allt är på väg åt rätt håll igen. Tur det, för det är ju inte alls roligt att bli sådär hängig när man är på semester. Speciellt inte där klimatet är på 40 plusgrader.

Fegge börjar jobba hårt igen, som vanligt, imorgon måndag. Så jag blir ensam hemma, igen, fast med Alexander såklart. Ungarnas skola/dagis börjar på måndag den 10e. Alltså om en vecka, så tills dess är vi hemma och laddar batterierna.

Nu ska jag ta och äta något gott, någon lättare lunch kanske, medans bilderna från Portugal laddas upp i scrapblog-programmet! Så snart kommer bilderna upp,

ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0