Jag vill döda någon

2011-01-19 @ 12:36:18
2011-01-19 @ 12:36:18
Just nu har Åhlin & Ekeroth borrat med jordens värsta maskin som har universums största, extrema, ljud! Hos grannen som bor snett ovanför oss, och JAG VILL BARA DÖDA NÅGON! Fegge har influensan och mår ännu sämre nu när ljudnivån är grotesk. Hans hjärna trillar sönder i molekyler snart. Alexander försöker sova och har (som tur är) lyckats somna och bör få sin 2 timmars sömn eftersom han också har feber och mår inte bra!

Har ringt på där uppe men självklart är det ingen som öppnar. Jag begriper om dom måste göra sitt jobb men man kanske kan kompromissa om situationen ligger lite fel i planeringen?
DOM måste göra sitt jobb, men samtidigt måste mina grabbar få vila och kunna sova i lugn och ro utan att DOM ska slå sönder hela kåken! Precis så låter det - för nu har dom börjat banka också!

Ska stå i hallen, som en annan gammal kärring som inte har annat för sig, och haffa första nisse som går nerför trappen från den lägenheten.

Lugn och fin, lugn och fin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0