Gott Nytt 2011

2011-01-01 @ 10:55:24
2011-01-01 @ 10:55:24

Igår var det helt fantastiskt. Vi hade det jätteroligt hos Tobias och Åsa med massa spel, ännu mera snittar och bra musik! Helt underbart roligt sällskap de där två =)

Min familj är ju fortfarande i Thailand förstås och jag ville inte ringa igår eftersom det redan var sent hos dom. Det är 6 timmars skillnad, så när klockan var 18:00 hos oss så firade Thailand nyår.
En sak jag försökte få tag på, på tal om Thailand, var "thailändska lyktor". Dom var tyvärr slutsålda när jag var på jakt igår. Visserligen var jag väldigt sent ute men det var värt ett försök.





Ingenting att hänga läpp för iallafall, för det fanns så mycket annat vackert att titta på när vi gick ut i rondellen och ställde oss och tittade. Fullt påklädda, med paraplyer och champagne i händerna.

En underbar morgon idag =)
Min bästa dag på hela året är just nyårsdagen. Finns ingen bättre känsla än den man får när man vaknar upp på nyårsdagens morgon. Som nu till exempel.
Jag gick upp och började greja här hemma med ett leende på läpparna. Jag satte mig ner och började skriva i bloggen igen - och det var ju inte igår precis.

Jag ser att jag skrivit i juli senast. Ingen förklaring direkt heller till den stora frånvaron och luckan i bloggen, men jag känner inte heller någon anledning till att behöva förklara mig. Det är som det är och jag kör på som vanligt!

Nu ska jag äta en sen frukost. Jag kanske till och med gör frukost på sängen till min man, dagen till ära :-D


Kommentarer
Postat av: Ania

Vill bara skriva en liten kommentar!

Så kul att höra att ni hade det bra igår vännen! Det förtjänar ni så väl. Jag önskar er alla en god fortsättning! Puss

2011-01-01 @ 20:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0