Ett Händelseforum

2010-03-26 @ 07:16:40
2010-03-26 @ 07:16:40

Nu har det varit sjukt länge sen jag skrev något här. Skönt! Det är allt jag kan skriva.

Snart dags att gifta sig med den bästa av dom bästa - 8 veckor kvar och jag är faktiskt mer nervös än någonsin, men inte över det faktum att jag blir gift, utan mer över att själva ceremonin och festen ska gå bra och att alla ska har roligt och trevligt. Det är egentligen min stora önskan =) Hela familjen ska ha skitskoj tillsammans och så förstås... det ska inte börja brinna någonstans, eller att någon ska svimma eller annat...

Jag har iallafall hunnit gå på möhippa (inte min, utan Emelies som var den 13:e mars) och det var riktigt kul! Ska se om jag kan lägga upp bilder från den kvällen senare. Måste bara orka, haha.

Så har vi hunnit lägga upp vår lägenhet på hemnet och har rådslagit med mäklaren om hur vi ska göra, då ingen velat lägga bud än! De som var intresserade, backade igen, pga att priset var för högt. Men det finns en kille som tydligen var väldigt intresserad och la ett bud... dock lite lägre än utgångspriset. Går ju att fundera på då vi inte kommer att gå back iallafall så man kanske ska ta det?

Vi vill ju så gärna flytta nu till den nya lägenheten! Vill, vill, vill, vill, vill...

Liam ringde mig två gånger igår och var bara hur himla gullig som helst =) Han hade påskpyntat och ätit påskmat redan så han var lycklig hehe. Alexander, ja vad ska jag säga? Han är helt vild och galen hahah. Han har fått en barstol över sig och NÄSTAN fått en byrå över sig samt Liams bord! Man får springa en hel del här hemma och säga: "Nej, Alexander, det där är AJAJ!" Puh!

För övrigt har vår tv-kontroll havererat av nån anledning. Gammal kanske? Tur att vi har boxer och använder en annan kontroll till kanalerna, men däremot får man springa fram till TV:n för att höja eller sänka volymen. Kul som bara den.

Nu ska jag strax äta frukost med Alexander. Det blir som vanligt (fjärde dagen i rad) att han får en smörgås med smör och ost på som jag har skurit bort kanterna på och tärnat. Så äter han HELA den mackan plus alltid en sån där liten yoghurt som jag tror heter Petit Filou med hallonsmak eller jordgubb. Hans frukostfavorit har det blivit! Mysigt. Hans favvomellis är också yoghurt, majskrokar och ett skalat och rivet päron (och såklart lite gottgott ibland) Han har fortfarande "bara" sex tänder i munnen, men han kan däremot gå själv om han får hålla i sin gå-vagn och det är inte illa. Han kör lite bil också =)

Ha det fint därute så får vi se om jag bildbloggar senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0