You can't have everything

2010-01-17 @ 12:56:13
2010-01-17 @ 12:56:13
Fy. Tråkig helg. Tråkigt humör. Tråkiga vänner. Tråkig stämning. Tråkig lägenhet. Usch!

Idag är dock den "glada" dagen av hela helgen tror jag. Har jobbat också, och sen stressat ihjäl mig när man kommit hem för att hinna allt man måste göra hemma för man ska ju städa och hinna få i sig något att äta. Försökte hinna med att färga håret igen men det fick jag ju glömma. Tog det igår KVÄLL ganska sent så nu är det gjort. Tänkte att OM jobbet ringer så slipper jag tänka på det idag också.

Har ringt JOCKE som inte svarar... i typ 3 dagar PLUS lämnat ett meddelande i svararen angående februari, men inga resultat där inte. Karin går ju inte heller att få tag i...

Tur egentligen att man har jobbet med härliga människor och god humor så man skrattar lite emellanåt också och inte sitter still nångång. Jo, grattis till syrran förresten som också fått jobb! Börjar i nästa vecka har jag hört =)

Nu ska jag mata lilla björnen och dricka mera kaffe. Kamma håret, bestämma kläder, lukta gott och sen åka till Mobilia på en tur. Har inte varit där sen jag var 16 och käkade lunch där med ****** (vilket offer) och så har jag bara gått förbi butikerna inne på köpcentret så sent som för ett år sen när vi bara skulle till City Gross... Dags att uppdatera sig i samhället kanske? OM jag börjar läsa tidningarna och lyssna mera så kanske jag kan hänga med i andras takt inom 7-8 månader? ha!

NU ÅKER JAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0