Tittar åt ett annat håll!

2010-01-07 @ 12:38:28
2010-01-07 @ 12:38:28

Jag har knappt tänkt på bloggen överhuvudtaget. Det har verkligen varit full rulle här hemma och Alexander hasar sig fram nu på golvet ser jag, i denna stund som jag skriver =)
Han och jag har käkat gröt och majskrokar hela förmiddagen så nu är vi proppmätta och ligger på golvet.. ehrm, HAN ligger på golvet och jag LÅG på soffan.

Lite bröllopsnytt då, har ordnat eventuellt med en sångerska. En alldeles FAB SINGER som jag hoppas kan sjunga trudelutten i maj, heheh ;) Anledningen till att jag skriver eventuellt är för att det inte riktigt är klart ännu, för jag vill att hon verkligen ska känna efter med låten och allt om det känns bra att sjunga den och så..
 hoppas hoppas hoppas...

Min klänning, min alldeles MEST FANTASTISKA PRINSESSKLÄNNING är nu inlämnad för att sys in. När den äntligen kom hem och jag provade den så var den helt perfekt förutom i midjan, då jag råkat gå ner i vikt och det tidigare måttet inte riktigt stämmer längre.. så var den uppenbart för stor och jag nästan tappade den!

Gissa galenskapsrycket när jag fick höra av henne att den skulle sys in hela 21 centimeter!! OMG OMG OMG
Men Bettan fixar biffen HAHA

Till Fegge så ordnas nog plaggen i Thailand, till barnen finns det att köpa på nätet framöver och mina brudtärnor ska få sina klänningar i februari kanske? Får se hur snabb jag är.

Ska till Marie på ********** och ordna en personlig brudbukett och så självklart deko-blommor också! Så har vi tårtan också.. usch, den får nån annan ta hahahaha!

Alexander käkar snart upp golvet här, måste gå!

 

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0