Mycket jobb, lite Kepler

2010-01-29 @ 09:40:30
2010-01-29 @ 09:40:30
Jobbade igår till halv åtta och det var första gången på snart två månader som jag tyckte det var skönt för gårdagen hade varit ett rent helvete för min del. Saker gick snett och blev fel hela tiden och då är det inte så roligt längre, och så fortsätter misstagen resten av dagen också. Brukar bli så. Men å andra sidan kan man ju inte ha en perfekt dag där allt flyter på jättebra jämt?

Fegge ska bort till verkstaden ikväll med Johan. Det var något med att bygga fyrhjuling. Nu kanske han ska ta tillfället i akt och fråga honom ...?

Jag är ledig idag, vad jag vet, så idag blir det kanske lite bokläsning. Påbörjade de två första kapitlen i förrgår och har inte haft tid sedan dess. Men idag kanske =)



Är det såhär enkelt när en bebis kommer hem? hahahaha ha

Nu åter till promenaden i onsdags som absolut inte blev av! Jag förbannar vädret som jag mig vårkänslorna i måndags när jag var ute med ungarna och så blir det såhär på onsdagen? Nej, jag hoppade risken att få vinterkräksjukan och feber och stannade hemma. Men igår jobbade jag som sagt och det innebär mycket rörelse i arbetet och räknas nog jäklar i mig som 4 timmars promenad i rask takt! hahaha
Ikväll blir det iallafall promenad som planerat OM det inte börjar igen med sju meter snö, mördarhalka och stjärtlappsflingor i blåsten! Då förstås, då blir det minsann inget alls!



Ha en härlig fredag och glöm för guds skull inte långkalsonger! Dom snygga förstås ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0