Kebab hemma

2010-01-18 @ 22:27:13
2010-01-18 @ 22:27:13
Gjorde hemlagad kebab (hur konstigt det nu än lät så är det sant) och jag åt ETT ENDA pitabröd som var LAGOM fylld med kebab sås och sallad och vad händer? Jag blir överfullt-proppmätt och lägger mig på golvet, på Alexanders Bambino och nästan domnar bort av att min mage exploderar inombords och jag nästan mår illa. Att jag aldrig lär mig.

Jag har shoppat ett par nya skor - igen. Köpte ett par för 3 veckor sen, och dom har jag missat att visa bild på, och så har jag köpt ett par idag men jag orkar inte just nu. För trött och fortfarande mätt! Ska nog ALDRIG äta igen känns det som!

OBS! Prästen är KLAR, sångerskan KLAR, en klänning KLAR och ...

snart är MIN klänning klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0