Bildbloggar

2010-01-12 @ 11:33:18
2010-01-12 @ 11:33:18



Jag och underbara mami i Helsingborg



Liam på sin sista träning.



Promenad till jobbet =)




Liam testar mami's julklapp hos Tommie - ett bubbelbadkar!
Schysst present va?





Och ja, den skiftar färg i sina lampor under vattnet =) Skitfränt!



Häni nånstans mellan Helsinborg och Helsingör. Vi åt jultallrik på båten som åkte konstant mellan städerna så vi visste inte riktigt vart vi var emellanåt, hahaha!



Förra årets jultomte och stjärngosse!




Mina varma mackor som min Fegge gjorde iordning åt mig =)


Strike a pose!









Ser ni Liams fina "gupp" som han störtade nerför?? Jättekul! Jag fick bara ont i rumpan, lårbenet och vaderna - inga blåmärken dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0