Uppdaterar

2010-02-03 @ 13:04:17
2010-02-03 @ 13:04:17

Jomen visst har det gått bra trots vädret och jobb? Jag har rört mycket på mig, förutom i arbetet, med promenad och enkla övningar hemma. Inte varje dag, men det har blivit av 3-4 gånger på en vecka =)



Idag har jag

o pratat med Tobbe om de vill ställa upp som värdpar.
o fyllt i blankett för hindersprövning.

o fyllt i blankett för ändring av efternamn.
o ätit en supergod tacotallrik.
o gjort en enkel styrkeövning och busat runt med Alexander.

Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Hanna P

Men nu var det såhär att läkaren sa 110 bred?. Och jag vet inte hur dom räknar riktigt hahaha :)

2010-02-04 @ 11:01:16
Postat av: Ania

Irland!!! Vad härligt. Där kommer ni få det bra:)

Jag är hos Jakob nu men tänkte om vi kunde ses något nästa vecka. Onsdag eftermiddag eller torsdag? Vi kan ju höras om det! Alexander måste ju få sin lilla julklapp med!! Hoppas ni har det bra! Kram

2010-02-04 @ 12:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0