The Saviour

2010-02-08 @ 10:46:16
2010-02-08 @ 10:46:16

Själv tyckte jag att den låten var en utav de bästa med Anders Ekborg eller vad han nu heter. Linda Pritchard var inte så dum hon heller, men självklart kom ju varken den ena eller den andra med!

Har förhandsbokat King Size-sviten på Scandic Frimurarehotellet. Eller riddarborgen som Liam gärna säger =)
Hittills var dom bäst med utbud och priset jämfört med First Hotel som vi kollade i förra veckan. Nu har vi bara ett hotell kvar att kolla på och det blir gamla Hilton. Ifall dom kanske har ett ännu bättre alternativ till bröllopspaket?

En annan viktig sak som snurrar i huvudet konstant nu, förutom bröllopet, är att vi SKA FLYTTA!
Jodå, vi skulle ju inte flytta på ett tag förrens vi hittat ett radhus eller hus att bo i då vi ville ha lite större. Men nu kom det som en smäll från ovan att vi blev erbjudna att bo i SAMMA område, alltså en bostadsrätt här i Valla, fast den är större på alla sätt och har en stooor balkong OCH ett badkar i det stooora badrummet OCH en matplats i det stooora köket...

Grejjen är den att vi kommer slippa vissa kostnader på den pga ************** så vi kommer alltså bo i en större lägenhet, betala 4000 kronor mindre i månaden fast i samma område!!! Nu är man ju dum om man INTE tar den! Självklart är vi på gång och ska sälja vår lägenhet - gud så spännande! Jag kommer bryta ihop tror jag! :S Nejdå, det blir skitbra det hära!

 


Kommentarer
Postat av: LYDIA

Hello you! :]

Sugen på en ny vårig design med alla-hjärtansdag-influenser? Lucky you, för jag tävlar ut en sådan hos mig! :]



http://lydiajosefine.blogg.se/2010/february/bloggdesigntavling.html

2010-02-08 @ 18:16:16
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0