MILLEY.BLOGG.SE FIRAR ETT ÅR!

2010-02-05 @ 14:14:54
2010-02-05 @ 14:14:54

Min kära blogg firar ett år denna månad, februari 2010, och det betyder otroligt mycket för mig! Det känns skitkul och jag är riktigt stolt!

Med detta ska jag fira genom att njuta av min älsklingstidning som damp ner i brevinkastet för en timme sen.



Jag ska även testa mina nya produkter från Oriflame som jag köpt hem. Det är sminkprodukter och hudvårdsprodukter. Fick mitt första paket i måndags som innehöll allt detta:



Swedish Spa Serum, Scrub och Ansiktsmask
Helt under bar känsla när man använder dessa tre. Rengör ansiktet först! Skrubba (mitten) och sen lägger du på ansiktsmasken (längst till höger) och sist tar du lite av serumet som gör ansiktet silky smooth. Detta gör du bara en gång i veckan! Synbart fräsch hy efter första gången!


Detta är helt fantastiskt! Provade Optimals Day Cream och Night Cream som man naturligtvis lägger på dagen och tillnatten efter att du rengjort ansiktet från smink etc.

Min hy är len, mjuk och redan nu efter fem dagars användning kan jag tydligt se skillnaden på mitt ansikte med jämnare hudton! Helt unikt att det faktiskt är sant som dessa produkter utlovat!
Så, jämnare hudton och len och fräsch hy PRONTO!


Självklart behövde jag rouge med en passande borste till, och så PÅ KÖPET fick jag brun-utan-sol spray. Fast jag vet inte om jag vågar testa den ifall man ser för jävlig ut och nåt blir fel med färgen. Kanske inte ens går bort då innan bröllopet?! Snacka om panik. Ska jag prova så ska jag göra det snart så det hinner gå bort och jag har tid att skrubba ett par veckor haha.

Just nu väntar jag på att posten ska lämna mitt ANDRA paket med fler produkter. Ja, vad gör man inte för att bli fin och fräsch tills man blir krönt till fru Bramby? Överdrivet mycket tydligen - men det skiter jag i för det förtjänar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0