Hujeda mig

2010-02-04 @ 23:24:29
2010-02-04 @ 23:24:29

Har inte så mycket att säga såhär dags egentligen men ville ändå bara skriva av mig några rader.
Härligt att fått prata lite med dig Ania, det var ett tag sen nu och det är på tiden att vi träffas och umgås lite. Tommie ringde imorse och "upplyste" mig om att det var 38 grader i Thailand. Så nu ska jag inte svara på fler telefonsamtal från dom. Jobbet var svinkul! Mycket att göra men jag, Fredrik och Thillan sjöng gamla Ronny & Ragge-låtar och skrek Sean Banan-kommentarer hela kvällen så jag tjöt ett par gånger.

Nu ska jag borsta munnen och krama om min blivande man för att han är ... ja, han bara förtjänar det!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0