Internetlös - internetet är löst!

2010-04-29 @ 09:22:24
2010-04-29 @ 09:22:24
HAR VARIT UTAN INTERNET I TRE VECKOR! Och det skulle ta minst en vecka till innan vi får internet inkopplat, men igår kom min man på att man kunde koppla in iPhone till datorn och surfa genom datorn från telefonens nät =) Skitsmart! Jag menar, vi betalar ju egentligen redan för internet i mobilen så varför inte nyttja det i datorn också? Dumheter...

Huja! Om 2 veckor fyller jag år och ska ha en magisk afton hemma hos mig. Emelie & Stefans bröllop ska vi såklart gå på dagen efter My Birthday. Om 3 veckor blir jag fru Bramby och sen ska jag festa på livet resten av livet. Eller nåt.

Nu har jag annat viktigare för mig, så jag får skriva vid ett annat tillfälle! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0