april, april

2010-04-01 @ 10:07:44
2010-04-01 @ 10:07:44

Hade stor lust att dra till med ett riktigt dåligt skämt här på bloggen och verka seriös, men jag kände att jag inte skulle kunna hålla mig tills imorgon med att avslöja vilket inlägg som skulle vara sant! HA Dessutom kom jag inte överrens med mig själv om vilken historia jag skulle dra: bröstförstoring, ska läggas in på spelberoendeklinik, spela in en duett med Takida, ett volontärjobb utomlands i 6 månader eller nåt... som ni förstår kunde jag dragit vilken vals som helst som ni kunnat gått på - hahahaha!

Idag var det tänkt att jag skulle köpa hem yttepyttesmå presentaskar fyllda med praliner eller liknande (35 stycken) till bröllopsgästerna som ska få dom vid placeringsborden.
Specialpapper att skriva ut menyn på.
Köpa väst och kravatt och beställa ringen.

sen var det något mer... det är det alltid.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0