Vaccinering

2009-09-10 @ 09:25:09
2009-09-10 @ 09:25:09

Klockan 11 ska Alexander vaccineras, den första av ett par stycken. Han har också fått sin första tand redan! Inte undra på att han tuggat på allt som kommit i hans närhet - filtar, snuttelakanet, HÄNDERNA...

Och syrran har fått en Posh-Beckham-frisyr...

Igår var jag uttråkad, innan efterlyst, så jag satte mig ner med papper och penna och började skissa på underkläder. Jag gör så ibland när jag får nån idé, och så gillar jag att skissa och måla. Min idé som plötsligt poppade upp i skallen igår var paljetter! Det är så fint! Så jag ritade upp tre hipsters med paljettdetaljer på. Jättefint!

Nu ska jag fixa och grejja innan vi måste iväg, ha det fint allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0