Upptagna?

2009-09-09 @ 10:36:41
2009-09-09 @ 10:36:41

Hur kommer det sig att alla är så upptagna hela tiden? Jag tror jag har ringt hur många gånger som helst, två gånger i veckan till dessa fyra personer och jag ringer tydligen jämt olägligt.
En av dessa ska fixa min klänning, en annan mitt hår och de andra två - antingen inget svar, ringer inte upp eller så är hon upptagen och ska ringa senare...
Jag blir lite frustrerad för även om jag råkar vara arbetslös och "går hemma" så har jag massor att tänka på och göra om dagarna och även jag kan säga ibland "gud, så skönt, idag har jag verkligen INGENTING att tänka på eller göra". Så jag har också mitt liv och måsten med barnen och allt runtomkring som ska ordnas och vara klart i tid! Så om man ser ett eller två missade samtal i telefonen, ringer man inte tillbaka när man får tid över? Man kan inte säga att man inte haft tid när det går 2-7 dagar innan man hörs av igen? Hur svårt är det att ringa upp lite snabbt och checka av vad man vill eller orkar man inte?

Jag blir ledsen och vill till slut inte ringa mera, även om det behövs. Så ska jag sluta med det?

Jag orkar iallafall inte vara på folk och verka tjatig för till slut måste jag be om ursäkt för att ha ringt åtta gånger och DOM är upptagna. Nej, tack det besparar jag mig!


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej igen!

Jag måste bara skriva och tala om att du är så duktig med att skriva och fixa med bilder på din blogg.Det är så kul att läsa.(även om du verkar lite irriterad just nu på någon som inte svarar!!!!!

Kram på er alla på Syrengatan.Anki

2009-09-09 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0