Tjugofyra miljoner

2009-09-29 @ 11:20:51
2009-09-29 @ 11:20:51

Så var svaret när min Fredrik skickade ett sms till 118 118.. eller 118 100.. eller vilket nummer det nu är..
Fråga:- Hur många meter viltstängsel finns det i Sverige? Svaret var med utförligt än vad jag kan komma ihåg i skallen, men jag minns att det började med; det finns ca 24 miljoner meter viltstängsel i Sverige...

Hoppas mamma och Tommie har fått en bra start i Thai-landet. Om jag inte minns helt fel så landade planet omkring sju imorse? Har gjort en kulig beställning av dom och bett dom shoppa lite till mig, hihihih, men vad det är får ni allt veta senare - om dom hittar det jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0