Tittut!

2009-09-18 @ 20:00:35
2009-09-18 @ 20:00:35

Det har varit en omtumlande dag och jag kan verkligen känna hur jag varit spänd i ett dygn nu för jag är supertrött. Det blir så när man får uppleva lättnad =)
Ryggen bråkar med mig igen, men jag har god anledning att sitta och dumglo i soffan för Fegge är sjuk och ligger och slappar i soffan också, och Sander sover gott för natten. Disken är diskad och alla måsten är avklarade - förutom tvätten, den får tas imorgon.
Nästa helg är det dags! Då kommer min Karin och Joakim hit, jag och Anki ska stöka ner hennes kök med maffiga smörgåstårtor och så ska det sista förberedas innan söndag och barnvälsignelsen, (eller namngivelse som endel kallar det - känn dig träffad Ania, heheh)



Någon nisse som ska flyga i Berga??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0