Storstädning

2009-09-02 @ 17:03:25
2009-09-02 @ 17:03:25

Jag och Sander myste och somnade i soffan. Jo han sov iallafall och jag slumrade lite till och från, sen la jag ner honom i hans nybäddade säng. Det börjar bli riktigt fint här hemma. Soffan och allas sängkläder här hemma är tvättade, och Bambinon. Älsklingen har dammat och dragit igång diskmaskinen. Jag är så bortskämd idag för jag har knappt gjort nånting, bara lagat maten och plockat här hemma. Sen har jag iofs rensat bland Sanders kläder och hängt upp hans "stora" tjocktröjor i min garderob.
Ryggen har blivit mycket bättre men fortfarande inte helt bra. Det gör mer ont ibland, som nu, när jag grejjat ganska mycket här hemma - men när jag vilar så känns det mycket bättre.

Måste åka iväg och köpa oss ett nytt moppset, och fylla på läskbacken. Får se om vi orkar det idag eller om vi tar det en annan dag. Kanske imorn?

Nu blev jag sugen på att baka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0