Skrivtorka?

2009-09-16 @ 23:31:53
2009-09-16 @ 23:31:53

Jag antar att jag bara allmänt tröttnat på att skriva för en liten stund, och det är ju iofs inget fel med det - inga bortförklaringar eller ångest, bara ren skrivartorka och har inte alls haft intresse av att sitta vid datorn förutom när jag kollar mejl. Det är det enda.
Det som har hänt i veckan är bland annat att jag äntligen varit hos frisörsalongen och tagit itu med första delen av två, eller tre, gånger som jag behöver gå dit nu. Så det är inte riktigt klart än och jag ser fullständigt förjävlig ut i huvet - men det kommer att bli så himla bra när jag väl har nått mitt mål och det blir rätt och riktigt.
Fick också några coola tips på hur man fixar afrofrisyren själv hemma med lite folie och plattång helt enkelt, hahahah det får bli till halloween eller nåt då jag troligtvis kommer att skrämma vettet ur ungarna annars!

Glömmer aldrig när jag lockade håret riktigt hårt så det blev nån form av afro-stuk, och Liam var otröstlig i 45 minuter eller nåt... Han var väl 4 månader gammal och var den första som fick syn på mig och mitt hår när jag klev ut från badrummet efter att ha tagit ur papiljotterna (jo tack, dom funkar än) och det gör jag aldrig om!

Imorgon blir det arbetsintervju men jag får tala om det för honom att jag INTE tänker jobba om han inte kan garantera mig en heltidstjänst och så är det! Jag är så himla trött och less på "extraanställd" "nja... kanske att det kan bli 20 timmars..." eller "tyvärr är det deltid eller nån gång ibland" GRRRAAARR!

Ska det vara så svårt att få en heltidstjänst? En enda sketen heltidsanställning?

Bilder måste jag också bli bättre på. Inga bilder har dykt upp sen min kamera fått dåliga batterier och för tillfället lagt av, men ikväll drar jag fram den och laddar upp den ordentligt så jag kan fota lite igen vid speciella tillfällen. Nu ska jag nörda lite, spela spel och kolla på Seinfeld. Min humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0