Saturday, booring saturday

2009-09-12 @ 12:21:18
2009-09-12 @ 12:21:18

Idag vaknade jag 10:30 och Alexander vaknade då för andra gången. Första gången var nångång imorse omkring 6-7 och då var Fegge uppe och matade. Sen somnade vi om allihopa...
Nu sitter vi här i soffan, jag och Sander och kollar på 'Tinas Cookalong' som inte alls är lika kul som 'Gordon Ramsey's Cookalong' men ändå så är det bättre just nu än tex. Wipeout som går på femman.

Har fått en ny adapter till boxen, efter fyra veckors väntetid på att bredbandsbolagets lager skulle få in nya såna plus att jag var näst först med att få hem en adapter enligt kötiden. Det gick ju fort...
Har precis pratat med Liam i telefon, och han berättade om sitt nya Turtlesspel och att han skulle sova hos sin farmor... han såg fram emot det, det kunde man höra :)

Nu ska jag rota i skafferiet efter något riktigt gott och bra att äta... jag ger mig själv fem minuter sen ger jag upp om jag inte kommer på något! Ha en skön lördagseftermiddag!

 


Kommentarer
Postat av: I-L

Han bad om att få sova här när dom var här på en fika i torsdags och vem kan motstå hans bedjande ögon ;)Ska bli mysigt att ha honom här.. I kväll blir det fotboll, mys & sagoläsning.

Ha en bra lördag...

2009-09-12 @ 13:01:47
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0