Överdos av kaffe?

2009-09-05 @ 20:02:00
2009-09-05 @ 20:02:00

Jag kan nog ha råkat ut för det, för jag blev plötsligt illamående och övertrött! Jag hade kunnat svimma av helt och hållet i bussen om jag så hade blundat till lite snabbt. Kaffe borde ju göra en annan pigg. Men jag blev precis tvärtom och därför tror jag att jag druckit för mycket kaffe helt enkelt. Det börjar avta nu, och därför sitter jag här nu och skriver av mig lite för jag bara orkade inte tidigare! Jag blev ny ägare till ett Linköpings-piano och ska nu försöka ta mig tid till att läsa lite om noter och så. Annars tar jag det med Anki för hon kan sånt... lite iallafall =)

Liam har däremot överdoserat socker idag och kollar nu på Kung Fu Panda som han aldrig gör annars hahah och somnar väl snart där inne... Fegge är ute och går en sväng med Alexander i vagnen så jag ska ta tag i mina ben, rulla ihop mig allt jag kan till en boll och spela medvetslös i soffan. En stund iallafall. Man kan ju åtminstone försöka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0