Nej det gjorde jag inte

2009-09-20 @ 10:17:36
2009-09-20 @ 10:17:36
... alltså bildbloggade igår kväll. Det blev så mycket annat under tiden att jag bara hann fota Liam lite grann när vi promenerade vid småbåtshamnen och förresten måste jag ge kritik till Lionga Ting som var VÄRDELÖS!
Jättedyra låtsassvärd och sköldar för barn, endel som gick omkring och agerade vikingariddare (eller vad dom skulle föreställa) satt i gräset med sina polare med cig konstant, käkade mat eller hängde med sina vänner som såg allmänt bakfulla ut. Inget jippo där inte!
Några andra låtsades fäktas med sina svärd i ett hörn och andra försökte ragga frivilliga att skänka pengar. Som pricken över i:et - vart fanns allt roligt? Inga föreställningar eller guider som jag kunde se. Dom flesta typ sov i sina tält som skulle föreställa vikingahem, och så gick vi omkring där och bara såg dumma ut för det var väl lika stort som mitt vardagsrum!
Förstå att inga bilder kom till...

Idag ska jag se om jag hittar en mysdress på Stadium, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0