Möte med prällen

2009-09-08 @ 07:37:30
2009-09-08 @ 07:37:30

Igår satt jag vid datorn mestadels när inte Alexander var vaken och gjorde allt annat förutom bloggade. Orkade inte riktigt med det. På kvällen var vi i Linghemskyrkan och gjorde klart inför programmet till barnvälsignelsen. Det tog 45 minuter men lillkillen bara bubblade hela tiden :)

Idag ska vi nog till Fegges jobb så jag kan prova lite nya bilar som finns idag heheheh. Syrran kanske vill följa med och åka lite med mig? En bil som jag skulle vilja köra, får man tydligen inte prova då den står i hallen... Sen är det visst ca 15.000 kronor i självrisk så jag blev inte så sugen efter att fått veta det! Inte för att jag INTE kan köra bil...

Det som händer i veckan är att jag ska få håret fixat av Sara - det jag ska göra är liiite hemligt just nu och så jobbar Emelie dagtid på bowlingen hela veckan så hon tyckte att jag skulle komma ner dit och ta en kaffe nån dag.

På tal om kaffe ska jag ta mig en kopp till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0