Morgonrutiner

2009-09-03 @ 12:12:20
2009-09-03 @ 12:12:20

Jag har fått in lustiga morgonrutiner. Förr vaknade jag, åt frukost och sen slappade jag för det mesta första timmen eller två. Bortsett från att jag smågrejjade hemma. Nu ser det ut såhär;

¤ Sätter på kaffet, under tiden sminkar jag mig i speedwayfart

¤ Häller upp kaffe och dricker det tillsammans med datorn.

¤ Häller upp en ny kopp kaffe och zappar i TVn.

¤ HÄR kommer frukosten in, efter två timmar.

Snacka om dåliga vanor att få i sig mängder med kaffe INNAN frukosten i magen. Inte alls bra! Fast å andra sidan är jag ju inte så himla hungrig nu för tiden när jag vaknar. Förr var jag jättehungrig och kunde inte alls fungera om jag inte åt något först. Konstigt det där...

Det blir en tur till Cupolen eventuellt. Anki håller i Äldredagen där hela dan idag, så vi ska nog förbi där och hälsa. Hon är bara så himla duktig! Hon måste ju ha jobbat jättehårt, tröttnat ett tag också kanske? Men tagit igen krafterna och fortsatt planeringarna. Det är verkligen jättestort att arrangera ett så stort evenemang med så mycket människor och saker som ska vara i rätt tid på rätt plats... puh! Jag är tveksam till om jag hade velat byta plats med henne. Men lycka till önskar jag, och vi ses!

 

;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0