Just Nu

2009-09-30 @ 00:53:01
2009-09-30 @ 00:53:01

Hemma
Tråkiga väggar. Nej men det kryper i mig stundvis och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tack och lov så tillåter ryggen åtminstone promenader för jag har ju lagt gymmet på hyllan ett tag på obestämd tid. Behöver komma hemifrån och då helst röra lite på mig. Jag mår allra bäst så! Våra planer är väl just nu ganska sega men vi måste fixa med golvet snart för övrigt.

Familj
Lite roligare att skriva om. Liam är ju hos sin pappa, vad mer kan jag säga? Alexander sover underbart gott efter kvällens 70-års kalas hos Rosa (som enligt Liam är Rickards farmor, fast hon egentligen är hans syster - ujujuj så lycklig hon blev efter att fått höra det, hahahaha) och Fegge sover lika sött. Även fast det är sent nu och jag börjar bli trött på riktigt så saknar jag ALLA barnen minst lika mycket som alltid så fort jag inte ser eller hör dom... och en kram eller puss för mycket skulle sitta fint...

Syrran är INTE döende där hemma och mamma har landat, INTE kraschlandat, utan bara landat...

Hälsa
På bättringsvägen? Trodde jag skulle vara helt frisk vid det här laget men det har segat ur. Kureringen alltså. Var dunderdålig i förra veckan och strax innan helgen var över så kändes det bättre, men sen har det stannat. Näsan rinner hux-flux och min kropp gör ont. Funderar på att införskaffa en lyftkran till Sander eller nåt för den ungen krossar mig innan han hinner bli 1 år!

Jobb
Ja, tack?

Vänner
Vart finns dom när man behöver? Jag anser mig världsbäst på att kompishetsa/stressa - tack tack, men när man verkligen behöver det där samtalet... jo, men ni vet när någon frågar; kamila, hur mår du idag? så önskar jag att dom kom oftare - eller typ nångång? Ja jag pratar med mina vänner och alla dvs. dom som hör av sig vet hur läget är och så. Men det jag vill komma fram till är att många vet, men kanske inte alla gånger för att DOM VILL veta utan för att jag babblar på bara... usch, känner mig påfrestande bara!

Vad hände med tiden?

"DU MIN VÄN I LIVET"
jag får nog hålla allt tillbaks
det finns ingenting som räcker
hjärtat kom aldrig till tals
i ett block som bara läcker

men ändå
du, min vän i livet
se hur kvällen brinner opp
en enda sak är givet
vi är två hjärtan
i samma kropp

om jag tappar allt igen
det är möjligt att det händer
det kan vara svårt att hitta hem
från alla hav och alla länder

men ändå
du, min vän i livet
se hur sommaren blir höst
en enda sak är givet
du bär min luft
i ditt bröst

Säger bara; köp Winnerbäcks nya skiva "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" - GULD VÄRT!
Älskar dig och dina texter Lasse!

 


Kommentarer
Postat av: Ania

Finaste vännen!

Puss

2009-09-30 @ 12:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0