Frosta Av Frysen?

2009-09-02 @ 11:55:33
2009-09-02 @ 11:55:33

Ska slänga mig i bilen försiktigt och åka till sissi för att slänga in frysvaror. Har ingenstans att förvara dom när vi ska frosta av. Det är ju nära också... Då får man det gjort idag, och badrummet håller på och städas, maskinerna är på gång i tvättstugan och så blir det dammsugning och damma av hela lägenheten!

Min man är världens bästa! Det är som mamma sa; om han bara hade kunnat amma också (hon tyckte han skulle öva...) så hade han varit helt komplett! Hahah, fast nu kan han ju inte amma tack och lov och är enligt mig, utexaminerad The-Worlds-Greatest-Dad-And Husband! Ja, han blir ju min man på riktigt i vår 2010!



Snart är det julafton mina vänner! hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0