Back On The Right Track

2009-09-28 @ 15:25:10
2009-09-28 @ 15:25:10

Nu är jag tillbaka på min plats här igen för veckan som gästbloggare på familjebloggarna.se, är nu över. Ganska skönt faktiskt för jag saknade upplägget som finns på blogg.se. Det är ju helt annorlunda i Wordpress, som jag kallar det, så jag tycker det är skoj att allt är som det ska igen :)
Jag och Alexander har tagit en promenadtur (Alexander liggandes i vagnen) ner till ICA i Tannefors. Två timmar tog det, men det var skönt och jag blev helt slut när jag kom hem. Vi köpte banangröt, NAN 1, och en burk "morot & potatis" som kan ges för smakprov, hihih! Spännande, spännande att se vad han tycker om den smaken!

Det tog som sagt ett par timmar, och jag matade lillskiten som somnade gott i sin säng så småningom. Då fick jag fnatt (trodde ju att jag var helt utmattad?) och röjde ut allt ifrån badrummet! Allt på golvet och alla kläder/handdukar och så tömde jag skåpet och hyllan och storstädade! Sorterade om allt och kastade det jag inte hade nytta av. Det blev en ICA-påse full...

Efter det har jag styrt och plockat med diskmaskin, och köket överhuvudtaget. Just nu - när jag skriver, äter jag ett äpple och dricker "vild körsbärste" och bara har det göttgött.

Ont i ryggen...

ps. mamma är på väg till Thailand i denna stund - ta hand om er på andra sidan ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0