Så trögt det går

2009-10-13 @ 11:08:27
2009-10-13 @ 11:08:27

Jag har inte varit en stjärna direkt på att uppdatera mig i bloggen den senaste tiden. Men jag antar att det finns ett liv som knackar en i ryggen lite då och då, och DÅ har man lust att hänga upp en skylt där det står "ursäkta röran, jag bygger om" eller nåt.

Nä man får liksom ta tag i allt och planera och tänka, planera om och så när en grej går käpprätt åt %&#¤ ja då måste man börja om - men, om du har tur så kan det faktiskt vara så att livet gillar dig direkt! ha ha ha...

Så nu kan jag också erkänna igen att jag varit sämst på att blogga bilder! Vet inte alls varför, jag har haft kameran med mig men inte fotat någonting. Har haft mina tankar någon annanstans. På barnen, jobb, min blivande man, hus, ärenden hit och ärenden dit.

Nu måste jag förbereda morgondagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0