Mörker

2009-10-07 @ 07:46:38
2009-10-07 @ 07:46:38

Det är alldeles för mörkt på morgnarna här hemma. Det är faktiskt så att älsklingen lämnar lampan tänd i hallen innan han går hemifrån nu. Alexander somnade om efter sin "frukost" och en ny blöja. Nu knäppte kaffebryggaren och talade om att jag har nybryggd härlig kaffe i köket...

Åh jag har så många planer som vill ut på en gång men det går ju inte! Man måste ha tålamod och ta EN sak i taget och MÅSTE släppa allt annat under tiden. Sen måste jag sätta mig ner och resonera högt för mig själv och kanske Fegge i vissa fall om vad som är VÄRT att utföra och inte. Vad kan jag göra nu och vad kan jag ta sen? Många såna funderingar kring mycket.

För den som har lika torra händer som jag nu när kylan smyger sig på en - kan jag rekommendera handcremen "Arnica" Essentiel som finns att köpa på Yves Rocher här i stan och på nätet.
Oftast är det 50% på den eller annat bra erbjudande. Men annars är ordinarie priset 38:- ... då kan ni tänka er vad billigt när den ligger ute på erbjudanden! KÖP!

 


Kommentarer
Postat av: Lou

"alldeles för mörkt" och jag som tkr det är mysigt nu när det börjar bli mörkt :)

2009-10-09 @ 00:17:46
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0