Fortfarande förmiddag

2009-10-08 @ 10:25:21
2009-10-08 @ 10:25:21

Känns som om det har varit morgon/förmiddag i en evighet. Vaknade klockan sju, matade Alexander och så somnade han om så jag var uppe med kaffet omkring halv åtta. Sen dess har jag läst nyheter, hunnit fundera över lite saker och surfat på nätet ännu mer! Gillar att läsa fakta om saker och ting...

Alexander åt igen nyss och sover nu, han var supertrött av nån anledning. Han sov ju ändå till kvart över åtta och så ville han sova igen redan vid halv tio. Men så kan det vara när det är mörkare tider kanske?

Själv försöker jag ta itu med promenader men det har inte blivit av alls kan jag vara ärlig och säga. Men nu har jag bestämt att det får vara bra med latsidan nu och andra bortförklaringar. Sen jag var på det där besöket hos kvinnohälsan, och plus att jag blev sjuk veckan efter, så blev det ingen form av aktivitet/träning på tre veckor! Sen dess har det varit enstaka promenader... kanske 1 gång i veckan? Jojo, fint jobbat Kamila.

Jag är tröttare, har mer ont i kroppen framförallt ryggen, känner mig latare än någonsin och så skyller man på kylan. MEN DET ÄR VÄL BARA ATT KLÄ PÅ SIG??

Så, nu har jag fått ur mig det också. Känns skönt. Det här är det fina med en blogg, som man kan använda och skriva av sig på och bli lite förbannad utan att den skriker tillbaka eller dömer någon. Jättefint det där'a.

peace, love and understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0