Finns ingenting utanför?

2009-10-21 @ 11:33:19
2009-10-21 @ 11:33:19
Fick nästan en chock imorse när jag kom ut i vardagsrummet och såg bara tjock dimma överallt! Jag skojar inte när jag skriver att det var på gränsen att jag kunde se trottoaren strax nedanför fönsterblecket. Tjockt tjockt tjockt.
Om en vecka imorgon fyller Ania 24, wuuhuu och hurra hurra hurra hurra! Då blir det bus torsdag kväll! Ska bli riktigt kul att fira dig gumman. På tal om fira... nu ska man gå på möhippa i mars! Möhippan håller hus på Cloetta Center under en LHC-match och stackars vännen ska sjunga inför allihopa plus en massa andra galenskaper! Men hon älskar LHC så det blir perfekt med två-rätters, match och tonvis med idiotier! Hahahahahahha ser fram emot det!

Undrar hur MIN möhippa blir? Om jag överhuvudtaget får nån...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har blivit utmanad av mig! Kolla min blogg

2009-10-21 @ 12:23:22
URL: http://hannadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0