Återhämtning!

2009-10-31 @ 21:15:56
2009-10-31 @ 21:15:56

Har återhämtat mig nu efter mindre chockerande händelser och känslor i slutet på denna vecka. Har haft det jättejobbigt, som sagt, känslomässigt och jag har råkat ut för lite jobbiga situationer som jag har behövt tid och andrum till att lösa och återhämta mig ifrån. Därför ska jag försöka nu att återuppta skrivandet här i bloggen igen. Det är så lovely att få sätta text på det man känner.

Nu ska jag återgå till mina härliga barn som jag har snöat in mig på totalt dessa dagar! Mumma mumma! Har shoppat lite säsongsplagg åt pojkarna och nu saknas bara skor åt Liam, men han måste vara med om jag ska handla skor åt honom och just nu har jag inte orkat, men nästa vecka så blir det av!
Har haft så himla mycket att göra med dom och dom suger musten ur mig totalt. Ingen energi kvar när jag har lagt dom i sängen - alltså är det precis som det ska vara. Jag känner liksom inte av under dagen som rör sig om jag är trött eller inte. Jag kör på och gör som jag känner och ungarna bara vrålar av glädje så man dör och rätt som det är däckar dom i sina sängar och jag kommer på mig med att må som om jag inte sovit på 76 timmar och gått på amfetamin!
Meeeeen så härlig kick dom ger mig. Vill ha mer, mer, mer! Jag är inte beroende.

 

p.s det finns så många därute men var är ni? jag bara pratar och pratar men ni hör inte och låtsas om att ni inte ser. men jag ser. jag ser er hela tiden, även när ni inte ens kommer att komma ihåg mig längre. d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0