WOW

2009-11-17 @ 21:00:59
2009-11-17 @ 21:00:59

Så mycket energi, så lite tid. Har hunnit läsa skitsnacket om Kissie, pratat strunt (också viktigt) med syrran, hon fixade mitt hår måste önska mig en sån sladdapparat till julklapp ;D och så har jag diskuterat affärer med min man. Ja, alltså, jag har ju haft en affärsidé i typ 2 år nu och den har ju växt fram sakta men säkert med tiden. Jag känner mig redo att forska i detta och ska på möte på måndag för att prata vidare om min idé med någon kunnig person.

Jag känner mig riktigt pepp, och det känns kul, spännande och jag är inte ett dugg skraj! Mitt humör ligger inte på topp, men jag är mycket gladare nu än vad jag var i förra veckan. Det var jobbigt efter Norrköping där...

Jag har två friska pojkar, en underbar fästman, fantastisk familj - mamma, syster, Tommie, Rickard, Anki, you name it! Dom finns där i vått och torrt. Oavsett vad som än händer, för mycket kan hända när man går runt hörnet, så finns dom där med mig! Jag känner mig oerhört lyckligt lottad som har allt det här så när en sorg sköljer över mig så tänker jag på dom och då känns allt så mycket härligare genast! Och dom som inte bryr sig längre för att dom verkligen tror att dom är så himla mycket bättre kan ta sig i #¤%&/(!




peace, very much love and understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0