Vatten & Aladdin

2009-11-28 @ 22:28:13
2009-11-28 @ 22:28:13
Ska bara hylla vattnet ett tag här. Vatten är underskattat, men världens bästa dryck för kropp och själ - och, i Sverige, GRATIS!!











Idag/Ikväll har jag, sammanfattningsvis, gjort största familjefrukosten, varit på Liutt-plutts träning, lagat falukorvslunch och makaroner, gjort egna maränger (tom avancerat med sprits) städat undan hemma och stökat till igen genom att dra fram jul-lådan från vinden med allt man behöver lagom till advent imorgon =) Så ut med gammalt skräp för att få plats med ännu äldre skit...? Icke logiskt.
Men god jul ändå! Fick ett jobbigt kedjebrev idag på SMS-en IGEN. Usch, räcker det inte med att man emailtrakasserade vänner och bekanta från tidigt 2000-tal med kedjebrev? Ingen gick på det och man har slutat. Tills SMS blev kul också... Men ha en god jul ändå!
Förresten har jag gjort Tacotårta till middag och så kaffe och äppelpaj med massor vaniljsås på! Mmmmm, nu önskar även DU att du bodde här hahahaha.

Nu ska jag gå in på raddajulen.nu och iallafall rösta kvar MIN favorit som är



GÅ IN DU OCKSÅ OCH RÖSTA PÅ DIN FAVORITPRALIN PÅ RADDAJULEN.NU

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag räddade gräddnougaten! Mycket godare en snusk likör och körsbärfyllning hehe.. :D

2009-11-30 @ 13:41:25
URL: http://hannadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0