Va? Är det tisdag?

2009-11-10 @ 11:08:55
2009-11-10 @ 11:08:55

Jag har då inte fått nån sömn inatt! Jag har vaknat varenda timme och gav upp emellanåt. Som en zombie har jag vandrat fram och tillbaka mellan min säng, Alexanders säng och medicinskåpet. Panodilen gav verkan till slut, men ryggen har varit stel som ett kylskåp och jag har vaknat till varje gång jag har försökt vända på mig. Alexander har haft en jobbig natt och knappt sovit något han heller.
Imorse vaknade han 6.45 igen och då struntade jag i att försöka somna om med honom eftersom min klocka skulle ringa 7.15 - vi gjorde oss i ordning och sen hämtade vi Liam 8.30, varpå Alexander hade somnat om i omgångar under bilfärden till och från hemmet. Stackarn, han somnade om för 30 minuter sen och nu hoppas jag han får sova ut ordentligt. Sen ska han äta och leka med oss.
Har precis byggt ihop Liams bilbana åt honom så han kan tävlingsköra heheh..

 

Vi har också hunnit bläddra i leksakskatalogerna och gjort upp en önskelista till tomten - mycket viktigt!

Imorgon är en oerhört viktig dag för mig. Mötet i Norrköping klockan 15:00 kan vara avgörande!

love, peace and understanding


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej !

Tråkigt att höra att du har ont i ryggen!

Men det låter mysigt att Liam varit hos er.

Jag ska hålla ALLA tummarna för dej imorgon.

Vi har fått lite mera kläder till barnen av Vivi jag sätter alla påsar i hallen om ni vill åka vägen om imorgon när ni kommer från Norrköping.Ta vad ni vill ha och skippa resten.

PS Nu har vi fått upp belysning på det fina kortet på er alla. Jätte fint blev det.

Kram på er alla från farmor Anki

2009-11-10 @ 21:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0