Underbara dagar och kalla nätter

2009-11-05 @ 11:27:37
2009-11-05 @ 11:27:37
Igår var vi, som sagt, på Busfabriken och Liam och Elvin lekte som tokar. Varsin Twister-glass fick dom också men dom verkade inte ha tid till att äta för dom slängde halva glassen och sprang vidare. Det blev 3, välutnyttjade timmar för grabbarna, men sen var Liam ledsen över att det roliga tog slut. Vilket barn blir inte det?

Jag lovade att ringa honom och säga godnatt, så jag gjorde det på kvällen, och sen kändes allt bra igen. Men jag saknar honom fortfarande - som alltid när han inte är hemma!

Sen hittar jag den här och kunde inget annat än skratta;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0