Twinkle Twinkle Little Star

2009-11-30 @ 11:28:53
2009-11-30 @ 11:28:53

Ingen höjdare inatt. Två ord bara - sömnbrist & sömnbrist. Vaknade 7:30 och sen har jag haft att göra tills klockan var ungefär 9:15, då somnade jag om i soffan! Vaknade nästan en timme senare och upptäckte att posten hade kommit. Och jag som alltid hör när den kommer, och om jag sover så brukar jag vakna till med ett ryck för det smäller rejält i lådan då! Jaja, har kollat igenom den och tre miljoner reklamblad...

Ojojoj, jag pratade med syrran inatt och skulle se vad hon sa om jag sa att jag skulle komma till henne vid nio-tiden på morgonen och ta ut henne på en promenad! Hon hade seriöst vaknat tidigt imorse och trodde vi skulle komma! :S Usch, vilken ångest jag fick hahah. Stackarn är trött!

Nu ska jag läsa bloggar på nätet och sen leka!

love, peeeeeace and understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0