Renässans näsdroppar & Nässug

2009-11-26 @ 16:55:02
2009-11-26 @ 16:55:02
Igår märkte jag att Alexander snorade! Nae, tänkte jag, och tyckte synd om honom och kände väl att det var VÄRSTA grejjen. Men han har ALDRIG varit sjuk innan någonsin så jag tyckte synd om honom och gjorde det bästa av situationen för vi hade inget nässug hemma. Idag köpte Fegge nässug och näsdroppar så han kan äta och sova mycket bättre. Oj vad han sov sen i eftermiddags. Han hade ju varit vaken inatt, klockan tre och sen fem imorse och så varit vaken från åtta till elva... han var trötter!

Idag är jag halvglad. Fegge kommer inte hem förrens jättesent, igen, så jag får vara ensam ikväll. Jag tyckte väl inte att han behövde grejja med våran bil just ikväll eftersom det inte är så viktigt. Men han tyckte väl annat.

Ska lägga mig tidigt ikväll för jag ska upp tidigt imorgon på föreläsning i Norrköping! hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0