Moonwalking in the sun?

2009-11-15 @ 20:17:11
2009-11-15 @ 20:17:11

Så fina stunder det finns i livet. Jag värderar alla vackra människor och underbara ord till det högsta!
Det blev eftermiddagsfika med familjen - mycket kaffe, typ 3 termosar, hallon- och chokladrulltårta made by me & Liam och så 2 timmar senare tog jag fram saffranspannacotta med björnbärsmarmelad!

 

Nya ELLE har också kommit och jag blir så tokinspirerad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Alla skor som finns i reklamerna och endel kläder är riktigt snygga. Sen kan jag inte tänka mig att bara köpa ETT plagg, utan jag måste ju ha ALLA plagg som just hon har på sig på bilden inklusive accessoarerna eftersom det är JUST DET som är så snyggt ihop. Man kan ju inte bara köpa kjolen, eller linnet eller klockan...

Nu har jag ju iofs inte gjort det, men om jag hade haft ekonomin till det så hade man ju shoppat hela kitet som dom visar på bild för det är ju sååå bra!

Lite hårinspirationer!










Sen finns det visst inga gränser för vissa designers?!









Nu ska jag ta och slappna av framför TVn med min man! Barnen ligger och sover så gott så man får passa på och vila fötterna och tönt-spela mitt nya beroendeframkallande iPhone-game som heter Fling. Jag är fortfarande besatt! Ska försöka slå mitt rekord på 6664 poäng!

 

love, peace and understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0