Magen bråkas...

2009-11-09 @ 19:27:49
2009-11-09 @ 19:27:49





Väldigt hektisk dag, och ändå har jag varit tidigt ute med allt som måste göras och så självklart då alla grejjer som man klämmer in lite extra så det knappt finns nån marginal att skita!

Nej du, nu känns det bra! Nu har jag så ont i ryggen OCH magen att jag har bestämt mig för att strunta i ALLT här hemma FÖRUTOM barnen såklart. JAG SKA BARA LEKA MED LIAM OCH ALEXANDER OCH INTE ENS TITTA ÅT DISKEN, INTE PLOCKA/STÄDA UNDAN ALLT JAG SER HELA TIDEN SOM VI ELLER UNGARNA STÖKAT TILL!

 

Får se hur länge det håller...


 


Nu ska jag förbereda baguetteskivor med tapenade i ugnen, göra mycket god sallad och njuta av att mina 2 Panodil gör GOD verkan ikväll och så ska jag självklart skratta åt andra människor så mycket jag bara kan i programmet Ullared och jag skäms inte för att jag sitter i soffan, pekar på dom, och gapskrattar! Det är väl därför programmet finns?

Nej God Jul på'er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0