Imorgon blir det B-U-S

2009-11-03 @ 09:19:49
2009-11-03 @ 09:19:49
Imorgon blir det busfabriken för mig, Liam och Alexander och där kommer vi att möta upp Elvin, Filippa och Matteus. Dom går i Liams förskolegrupp och är bra kompisar med varandra! Snacka om himla liv när dom blir fyra galningar som går lös på stället, hahaha.




Nu är jag riktigt kaffesugen. Har inte fått en kopp än! Alexander käkade inte förrens 7:30 och sen somnade han om BUMS och det gjorde jag med strax bredvid honom i vår stora säng =)
Jätteskönt med sovmorgon. Jag vaknade av min klocka 8:55 och Alexander sov fortfarande. Jag har dragit igång kaffebryggaren, ätit frukost och passar på att blogga lite. Nu ska jag slösurfa och läsa nyheterna kanske?

love, peace and understanding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0