Goodnighty!

2009-11-05 @ 22:01:14
2009-11-05 @ 22:01:14

Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska bara läsa Aftonbladet via mobilen och mysa klart i soffan. Om jag får svårt att somna direkt i sängen så brukar jag ligga kvar och spela Fling i min iPhone - garanterat beroendeframkallande men 3.000.000 gånger så mycket roligare, så det gör inget...

 

Alexander håller på och somnar NU hos pappsen. Det blev lite senare än vanligt för han var verkligen supertrött på dagen så han har sovit ovanligt mycket mera dagtid. Så det beror nog på det, men imorgon kan det nog stabiliseras igen =)

 

Idag har jag faktiskt hällt i mig nästan 0,5L Coca Cola! Jag är inte alls mycket för läskedrycker, jag dricker HELST citronvatten, mjölk, Loka/Ramlösa och kaffe såklart. På "kalas" händer det att jag väljer Äppelciderdryck, men mycket sällan (om ens aldrig) att jag väljer coca cola.

Så idag har jag kalasat en hel del med en god kycklingpizza och läsk! Min pizza bestod av; tomat, ost, currymarinerad kyckling, bearnaisesås och isbergssallad.

Nu ska jag mysa klart i soffan och sen sova när min kropp behagar lyssna på dom signalerna!

 

Goodnighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0